Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ. ΕΥΓΕΝΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ


Αγαπητε Ευγενιε επειδη σεβομε τον εαυτο μου και επειδη με γελασες με ψευτηκες υποσχεσεις , οτι θα με εφερνες στην εκπομπη σου σε αντιπαραθεση με αυτους που αποδεδειγμενα καταστρεψαν την οικολογια των Πιεριων ( φραγμα της Μορνας - 200 παρανομα σπιτια,Βιλες της Φτερης , που τα Λυμματα τους καταληγουν στην Β. Πιερια . Και αλλα για τον Ολυμπο. ) Σε αντιθεση, αυτους που εκαναν αυτες τις καταστροφες και ακομη περισσοτερες τους φιλοξενησες , και λεγανε τα ψεματα τους στον κοσμο χωρις να υπαρχει αντιλογος, οπως μου υποσχεθηκες. Ουτε παρεμβαση δεν μου επετρεψες να κανω οταν ηταν στον αερα. Επισης τραβηξες ο ιδιος 2 βιντεο που αποδεικνυουν την ακαταλληλοτητα αυτου του νερου. Γιατι δεν τα προβαλες οπως ειχες υποσχεθει στον Δημο Πετρας ? Αγαπητε μου δυστυχως , υπεκυψες στις απαιτησεις των Αρχηγων ! Απο την αλλη θελεις το καλο της Β. Πιεριας ....ΠΩΣ ??? Αποκρυπτοντας τους την αληθεια ,οτι κινδυνευουν αν ποιουν απο αυτο το νερο ??? Μερικες ημερες το εδωσαν για χρηση και αμεσως το διεκοψαν διοτι υπηρξαν προβληματα υγειας και το χρωμα του ηταν κιτρινοκοκκινο καταστρεφοντας τα οικιακα σκευη και τις δεξαμενες νερου...Ουτε τα σκυλια δεν το πινουν δηλωσε ενας εντιμος Δημοτικος Συμβουλος...
ΝΟΜΙΖΩ οτι πρωτα πρεπει να απαντησεις σε ολα αυτα στον Λαο της Β.Πιεριας και υστερα να βαλεις υποψηφιοτητα ...Την στιγμη που ηξερες οτι εαν επερνε η Β.Πιερια μια γεωτρηση απο την Βροντου, που δεν απεχει πολυ απο τον αγωγο νερου...Θα λυνοταν το προβλημα υδροδοτησης ...
Εγω δεν χρειαζομε καμια απαντηση ...

Θοδωρος Καρακουσης του Κων-νου

DSC01473.JPG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου